Een nieuwe identiteit voor Son

Fit, persoonlijk, open en een niet te stoppen enthousiasme. Zo heeft SQUAL Murat leren kennen. Zie je ’s ochtends vroeg een groepje fanatiekelingen sporten in het park? Wedden dat dit onder leiding is van een nog fanatiekere Murat Son? Wij kregen energie van deze klant! ☺

Opbouw logo's

Al een aantal jaren is Murat beweeg - en leefstijlcoach en hij was toe aan een professionaliseringsslag. Murat Son staat voor beweging, fitheid en verbinden. Dat doen er veel, maar voor Murat is dit zijn grote passie en onderdeel van een aansprekend concept. En Murat doet het onderbouwd: hij is HBO-gekwalificeerd eerstegraads docent Lichamelijke Opvoeding. SQUAL hielp hem bij zijn nieuwe identiteit, ontwierp zijn merknaam, nieuwe beeld- en woordmerk, de gehele huisstijl. Ook adviseerden en ontwikkelden wij een social strategie om zijn hernieuwde identiteit kracht bij te zetten.

Logo's in verschillende kleuren
SON
SON
SON
SON

Not your usual suspects

De gekozen kleuren zijn niet de meest voor de hand liggende en maken meteen
een statement binnen de branche.
Op social vallen de tips en adviezen van Murat hierdoor extra op
en creëren naast herkenning tegelijkertijd rust in de timeline.

Son Personal Social
SON
SON
SON
Son Personal Flyers Son Personal Flyers

Ook voor merchandising en wagenbeplakking is
de kleurcombinatie opvallend en communicatief ingezet.
Of het nu gaat om een social post of een bidon, SON is in beweging. Elke dag.

Shirt
Shirt
De Son Bus
Drinkflessen