Premtech Powerfume visual

PremTech

Sinds een paar jaar werken we voor PremTech.
Zeven jaar geleden was de vraag: “Help ons groeien! We hebben een product met A-merk kwaliteit, maar met een C-merk prijsstelling en uitstraling.” Voor een bureau dat helpt vertellen en verkopen was dit een ideale vraag.

Inmiddels hebben we de propositie aangepakt en een nieuwe verpakkingslijn geïntroduceerd. Alle standaard marketing-, communicatie- en salesmiddelen zijn ook ge-update.

Premtech Powerfume website overlay

We proudly present: POWERFUME!
De eerste actie in ‘Project Hero’.

Inmiddels zijn we gestart met het campagnematig laden van een kwalitatief merk.
Nog steeds met een scherpe prijsstelling. Wij noemen dit ‘Project Hero’.
De introductie van een nieuw product leent zich hier prima voor: PowerFume.

Premtech Powerfume socials

We hebben het pragmatisch aangepakt. Laten zien wat kwaliteit is.
Het product krijgt de heldenstatus met doorvertaling naar verschillende kanalen.
De salesforce van PremTech heeft er mooie verkoopmunitie bij!

Fotografie
Bewerking en vormgeving
Het resultaat

We hebben het pragmatisch aangepakt. Laten zien wat kwaliteit is.
Het product krijgt de heldenstatus met doorvertaling naar verschillende kanalen.
De salesforce van PremTech heeft er mooie verkoopmunitie bij!